Starfield هفتمین بازی پرفروش سال 2023 در ایالات متحده است

نمودار فروش بازی‌های ویدیویی Circana برای سپتامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکنون منتشر شده و Starfield از Bethesda در صدر آن قرار دارد.

طبق نمودارهای ارائه‌شده، Starfield پرفروش‌ترین بازی ماه سپتامبر و همچنین هفتمین بازی پرفروش سال تا به امروز بوده است. عنوان RPG علمی تخیلی بتزدا همچنین پرفروش‌ترین بازی ایکس باکس و پی‌سی بوده و در پلتفرم دوم بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟
ویجی کست: فیلم های اقتباسی از بازی ها بالاخره خوب میشن؟

Mortal Kombat 1 از NetherRealm نیز به‌عنوان دومین بازی پرفروش ماه و هشتمین عنوان پرفروش در ایالات متحده تا به امروز، عملکرد خوبی از خود نشان داده است. همچنین این بازی در صدر جدول پلی استیشن دیده می‌شود و جایگاه دوم پلتفرم‌های ایکس باکس و پی‌سی و جایگاه سوم در نینتندو سوییچ را به خود اختصاص داده است.

Starfield هفتمین بازی پرفروش سال 2023 در ایالات متحده است - ویجیاتو

بازی بزرگ دیگر ماه سپتامبر EA Sports FC 24 است که نام آن در جایگاه سوم لیست دیده می‌شود. فروش واحد و دلاری این عنوان در مقایسه با FIFA 23 طبق آمار ارائه‌شده توسط «مت پیسکاتلا»، مدیرعامل Circana رشد «دو رقمی» داشته است. با وجود اینکه EA Sports FC 24 نزدیک به پایان ماه منتشر شده است، اما چهاردهمین بازی پرفروش سال تا به اینجا محسوب می‌شود.

Payday 3 نیز علیرغم مشکلات عرضه خود در رتبه پنجم قرار دارد و NBA 2K24 و The Crew Motorfest به ترتیب رتبه‌های ششم و هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. لیست ۲۰ بازی برتر سپتامبر ۲۰۲۳ براساس فروش دلاری از نظر Circana را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

Starfield هفتمین بازی پرفروش سال 2023 در ایالات متحده است - ویجیاتو


مطلب پیشنهادی:راهنمای کسب درآمد از طریق بازیهم بازی کنید، هم پول دربیارید!
راهنمای کسب درآمد از طریق بازی


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط