سونی احتمالا روی نسخه جدید کنترلر دوال سنس با قابلیت شارژ ایرباد کار می‌کند

کنترلرهای DualSense پلی استیشن ۵ در حال حاضر دارای پد لمسی، تریگرهای تطبیقی، ژیروسکوپ و اسپیکر و میکروفون داخلی هستند. با این حال طبق پتنت جدیدی که توسط سونی به ثبت رسیده، ظاهرا ویژگی جدید توانایی نگه‌داری و شارژ ایربادها نیز برای کنترلر های دوال سنس در دست ساخت است.

در این پتنت که اخیرا ثبت شده است، سونی تصاویری از نسل بعدی کنترلر DualSense را به نمایش گذاشته است که در آن شکاف‌هایی برای قراردادن هدفون‌های ایرباد در پشت کنترلر وجود دارد. البته در توضیحات این پتنت آمده است که این شکاف محدود به قسمت پشتی کنترلر نخواهد بود، بلکه می‌تواند روی سطوح دیگری از آن، مانند قسمت جلویی یا دو طرف کنترلر قرار بگیرد.


مطلب پیشنهادی:بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]همین حالا با قیمت کمتر یا کاملا رایگان بازی کنید
بازی های رایگان استیم، اپیک گیمز، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس + بهترین تخفیف‌ها [هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۲]

سونی احتمالا روی نسخه جدید کنترلر دوال سنس با قابلیت شارژ ایرباد کار می‌کند - ویجیاتو

در این سند بیان‌شده که «هرچه قابلیت حمل و و بازی در هر نقطه‌ای بیشتر اهمیت پیدا کند، تجربه صوتی نیز به‌همان اندازه مهم می‌شود». بنابراین، هدف این تغییر جدید برای کنترلر های دوال سنس، ساده‌سازی فرآیند همگام‌سازی یک دستگاه صوتی جداگانه و همچنین امکان مدیریت کارآمدتر عمر باتری چندین دستگاه است. علاوه بر این، می‌تواند فضای مناسبی برای ایربادها ایجاد کند که کاربران نگرانی از گم‌شدن آن‌ها نداشته باشند.

در نهایت باید اشاره کرد که هرچند سونی پتنت جدیدی برای این نسخه از کنترلر دوال‌سنس به ثبت رسانده است، لزوما به این معنی نیست که این دیوایس به یک محصول واقعی تبدیل خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌ایدFIFA و PES را موقتا فراموش کنید!
مروری بر بازی های فوتبالی که کمتر نامشان را شنیده‌اید


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

مایکروسافت از احیای بازی‌های قدیمی اکتیویژن بلیزارد حمایت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط