اخیرا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان میدهد آمازون درصدد همکاری با یوبسافت رشد های چشمگیری را داشته و تصمیم دارد فروشگاه جدیدی با همکاری یوبسافت راه اندازی کند که در آن کاربران قادر به خرید بازی برای رایانه های شخصی به صورت دائمی باشند.

فهرست مطالب

کاربرانی که در آمازون لونا فعال هستند در حال حاضر میتوانند به بازی اساسین کرید میراژ و دیگر عناوین مهم یوبی سافت دسترسی داشته باشند که این سرویس خرید بازی اخیرا بین امازون و یوبیسافت تشکیل و راه اندازی شده است که در ادامه اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پس از اینکه شاهد گسترش همکاری قبلی بین امازون و یوبیسافت فرانسوری بودیم حال اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان میدهد مشترکین اجازه دارند بازی های خریداری شده برای PC را از طریق این سرویس راه اندازی کنند. در حال حاضر امازون لونا این مالکیت را به اختیار گرفته است که از این طریق میتوانید به بسیاری از بازی های یوبی سافت که به صورت آفلاین نیز قابل اجرا هستند دسترسی داشته باشید.

این همکاری میتواند دو جنبه به همراه داشته باشد که اولین آن امکان گسترش و قدرتمندتر شدن یوبی سافت به دلیل همکاری با امازون و دیگری کاهش ارزش بازی های یوبی سافت زیرا در چنین شرایطی کاربران بیشتری به جمع گیمرها اضافه خواهد شد که از روند عادی خرید بازی را انجام نداده اند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا یوبیسافت میتواند باگ های احتمالی این قرار داد را پوشش دهد یا خیر.

منتخب کاربران

source

توسط